حلقه شهید فهمیده

حلقه شهید فهمیده حلقه نوجوانان پایگاه مقاومت شهید محمدزنگنه میباشد.

حلقه شهید فهمیده

حلقه شهید فهمیده حلقه نوجوانان پایگاه مقاومت شهید محمدزنگنه میباشد.

حلقه شهید فهمیده

**اقای ما مولای ما**
**نگه دار برای ما ***
***ولی فقیه ما ****
***سید علی ما****
*برای دادن پرچم اسلام*
* به دستان مبارک شما*
از مطالب بچه های حلقه صالحین دیدن و نظرات گرانبهای خود را برای بچه ها بنویسید باز دید ها و نظرات شما برای پچه های حلقه امتیاز محسوب میشود ممنون از بازدید شما

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

فعالیت حسین ((شناخت خود و خدا))

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵ ق.ظ


کد عکس

حضرت محمد(ص) :

هرکه خود را شناخت، خدای خود را شناخته است


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۱
سرگروه

نظرات  (۱)

من یه نوکر در به درم
چند ساله همش منتظرم
اسمم دربیاد برم حرم
وای وای وای..
لیست زائرا دست کیه؟
هی خط میخورم ، چه سریه؟
میگن دعوتا با بی بیِه
وای وای وای..
حسیـــن من هنوز جوونم
حسیـــن منتظر می مونم
بازم از شما میخونم
دوست و رفیقام چند دفعه رفتن حرم
چطور دلت میاد یه بارم نرم؟
مُردن من بهتره از این زندگی
دق کردم از این همه شرمندگی
امیرم بی تو می میرم .. بی تو می میرم
من یه نوکر دربه درم
..
عکس کربلا رو دیواره
انگاری با من حرفی داره
هی سر به سر من میذاره
آقـــاجــــــان
هی به من میگه نیا حرم!
به خدا منم یه نوکرم
کربلا نرم کجا برم ؟
آقـــــاجـــــان
حسین اشکامو نگاه کن
حسین گره هامو وا کن
حسین دردمو دوا کن..
کی میتونه هق هق منو گوش کنه
کی میتونه ناله هامو خاموش کنه
کاشکی می شد دوریت رو فراموش کنم
کاشکی می شد قلبمو یه شش گوش کنم
امیرم بی تو می میرم .. بی تو می میرم
خوش باشی آقا با زائرات
خوش بگذره با کبوترات
بین الحرمین قهرم باهات
وای وای وای..
(خوش باشی خانم با زائرات
خوش بگذره با مسافرات ! )
دوستم اومده از صحن و سرات(از کربلات)
سوخته دلمو با خاطرات
اورده برام آب فرات
وای وای وای..
حسین ای خواب و قرارم
حسین آبرو ندارم
حسین من بی کس و کارم
آشتی کن امشب دوباره با نوکرت
آقا تو رو جون اون علی اکبرت
دوباره فرصت بده تا جبران کنم
دردای بی درمونم رو درمان کنم
امیرم بی تو می میرم.. بی تو می میرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">