حلقه شهید فهمیده

حلقه شهید فهمیده حلقه نوجوانان پایگاه مقاومت شهید محمدزنگنه میباشد.

حلقه شهید فهمیده

حلقه شهید فهمیده حلقه نوجوانان پایگاه مقاومت شهید محمدزنگنه میباشد.

حلقه شهید فهمیده

**اقای ما مولای ما**
**نگه دار برای ما ***
***ولی فقیه ما ****
***سید علی ما****
*برای دادن پرچم اسلام*
* به دستان مبارک شما*
از مطالب بچه های حلقه صالحین دیدن و نظرات گرانبهای خود را برای بچه ها بنویسید باز دید ها و نظرات شما برای پچه های حلقه امتیاز محسوب میشود ممنون از بازدید شما

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

نرم افزار دسکتاپی تقویم شمیم یار 93

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴ ق.ظ

کد عکس

معرفی نرم افزار شمیم یار 1393
  نرم افزار تقویم شمیم یار به عنوان اولین تقویم کاملاً مذهبی دسکتاپی در فضای مجازی ، توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با محتوایی جامع و مفید طراحی و چند سالی است که به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
  با استقبال گسترده و چشمگیر کاربران فضای مجازی، حدود 200 هزار نسخه از این تقویم زیبا و کارآمد در سال 91 و بیش از 320 هزار نسخه در سال 92 فقط از طریق سایت انجمن گفتگوی دینی دانلود گردیده است.
  همچنین اکثر سایت های بزرگ
دانلود نرم افزار ، سایتهای مهم دینی ، وبلاگ ها و فروم های دینی و مذهبی اقدام به انتشار این نرم افزار نموده اند که از آمار دانلود نرم افزار در آنها اطلاع دقیقی در دسترس نیست.
  لذا بر آن شدیم برای سال 1393 شمسی ، ضمن تلاش گسترده و استفاده از نیروهای متخصص و به کارگیری دانش کارشناسان فنی و دینی، تقویمی با محتوای جامع تر ، مفیدتر و با امکانات ویژه در اختیار علاقمندان قرار دهیم.
 
همچنین با توجه به تماس ها و پیام های الکترونیکی بسیار زیادی که دریافت کردیم، اوقات شرعی را از 310 شهر کشور به بیش از 1200 شهر کشور افزایش داده و همچنین به دلیل استقبال عزیزان فارسی زبان خارج از کشور، اوقات شرعی بیش از 2500 شهر خارج از کشور را نیز تهیه و به تقویم اضافه نمودیم.
  امکانات این برنامه عبارتند از : تقویم روزانه و ماهانه به همراه رویدادهای ملی و مذهبی ، هر روز شامل محتواهایی در قالب قرآن ، اهل بیت ، حدیث ، احکام ، شهدا ، مشاوره و تربیت ،نمایش اوقات شرعی و یادآوری و پخش اذان ، اعمال عبادی، امکان ثبت یادداشت روزانه ، امکان ثبت یادآوری ، ویترین نرم افزارهای انجمن گفتگوی دینی ، پیامک پاسخگو و تازه های سایت
از امکانات جدید این برنامه می توان به نمایش خورشید و هلال واقعی ماه در گوشه دسکتاپ، امکان تعویض تم صفحه اصلی، امکان انتخاب سه اذان متفاوت برای صبح، ظهر و مغرب ، بهبود سرعت و عملکرد تقویم، امکان تغییر مکان تقویم در راست یا چپ صفحه ویندوز و ... اشاره کرد.
  امیدواریم با استفاده از این محصول و رضایت داشتن از آن ، ضمن دعای خیر برای همه دست اندرکاران تولید این نرم افزار ، در انتشار رایگان آن بین دوستان و آشنایان خود و در مدارس و دانشگاه ها و ... کوشا باشید.


  هزینه استفاده از این نرم افزار هدیه 14 صلوات به روح مطهر بانوی دو عالم ، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می باشد


http://www.askdin.com/thread36848.html